wtorek, 22 lutego 2011

Dzieci światłości

Dzieci światłości - to tytuł, to ranga i honor, której dostępują chrześcijanie. Tytuł ten znajdziemy w Liście Św. Pawła do Efezjan. Apostoł wzywa wiernych Kościoła do dania świadectwa poprzez bycie sobą. Nic więcej nie trzeba robić, jak po prostu być sobą w Chrystusie. Autor tego listu mówi, że kiedyś byliśmy ciemnością i czyniliśmy ciemne czyny. Od kiedy jednak wyszliśmy z "darksaidu" nie przystoi nam czynić niegodziwości. Stałem się dzieckiem światłości! Źródłem mojego światła nie jestem ja sam, ale zamieszkująca we mnie Światłość Świata. To Jezus mieszkający we mnie sprawia, że chcę postępować w dobroci, sprawiedliwości i prawdzie. Ta godność pobudza moją wyobraźnię. Przyszedł do mnie Chrystus i dał mi część siebie, abym był Jego namiestnikiem, ambasadorem i świadkiem w świecie pogrążonym w ciemności. Każdy dobry czyn, dobre słowo jest jak promyk z blasku Wiecznego Światła. Ludzie potrzebują widzieć Jezusa. Potrzebują widzieć go w nas! 

4 komentarze:

Jakub Ruszniak pisze...

Piękne słowa. I to bardzo ważne, abyśmy przez swoje życie świecili Jego światłem. Pozdrawiam serdecznie, z Panem Bogiem! :)

Anonimowy pisze...

Bez obrazy...ale troche staroświecki jesteś:/

Anonimowy pisze...

Bez obrazy...ale staroświecki jesteś i masz ograniczone horyzonty myslowe...żal mi Ciebie:/

Anonimowy pisze...

Przeczytałam wszystkie Twoje tematy. Czuć, że przemawia w tobie Duch Święty z całym arsenałem mądrości, rozeznania i miłości. Proszę pisz częściej:) i trwaj w Panu.
Z Bogiem!